resultaten !

här kommer resultatet och vad jag tyckte om tävlingen :)

lc: sjukt fin runda himla fin var tina. jag tog några omhoppnings svängar, kunde tatt värre men vi är inte redo för det. är mycket nöjd = dubbelnolla och två utanför men sjuuukt nöjd <3


lb / lagklassen. banan var så svår att det bara var två som var nolla jag var en av dom ! sjuuuukt nöjd igen ;D det var en kombination som stog konstig , alla vägrade på den men inte jag och råååtaan! vi vann igår men kom tvåa i hela cupen wiiii. världens bästa lag är vii!!! vi fick sjukt fina saker och jag är jääääte nöjd över mina och tinas presentationer :Dimage description tinas ben <3<3<3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0