frågestund

svar från frågestunden:
fet text= svaren
tunn text= frågorna

Postat av: Jennifer

1. Vad hette din första favorit häst/ponny? :)
2. Vad vill du bli när du blir stor?
3. Vad är Tina för ras? :)

svar:

1. min första favorit häst kommer jag inte ihåg :)

2. jag vill bli elit ryttare

3. tina är en korsningsponny


Postat av: viktoria

hur långt tror du att du har kommit om nästa vinter i hopptävlingarna
? :) <3

svar:

jag hoppas jag att nästa vinter har jag kommit upp till msv / la  <3


Postat av: Sara

kanske lite tidigt för dig än men vilken gymnasie linje vill du gå?
och vilket gymnasium?
och sen vart köper du strass panbandet? är såklart med och tävlar men HAHAHA brukar inte riktigt ha tur i sånna här tävlingar XD
kram :) <3
svar:

1. jag vill gå hästgymnasium

2. realgymnasium eller svergiesridgymnasium

3.jag kommer strass bandet på myone :)

kramis <3

Postat av: Evelina

Favoritlåt?
Är du kär?
Varför vill du ha en blogg?
Beskriv Tina, utséende & personlighet personligt, inte ''hon är grym!'' för det säger alla om sina hästar. ^^
Hur var det att träffa Nellie b?

1.hmm. har massa men om jag måste välja så får det bli mistetoe .
2. ja det är jag.
3.för jag tycker det är roligt
4.tina är en riktig busunge som är udda! hon är helt enkelt bäst! hon är sjukt guktig i hoppningen, hon gör allt för en godis bit !
Postat av: Carro <3

◘ Drar du lotterna idag? :P
◘ Hur högt har du hoppat?
◘ Hur länge har du ridit?
◘ Hur gammal var du när du skaffa medryttarhäst/ponny? :)

Kramizar Carro<3

1. redan gjort.

2. 120 :)

3.  9 år :)

4. jadu , kommer inte ihåg faktiskt xd

hoppar ni böev nöjda mer era svar kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0