prinsessa !

hejsan alla läsare ! sitter just nu och läser era bloggar :) tänkte berätta lite från tävlingen igår :)
det var storm som sagt och tina gillar inte blåst , underlaget var DÅLIGT och a jag var sjukt taggad men allt bara sjunk ! jag red fram och hon kändes bra väldigt mjuk men gillade inte att det blåste..
när jag kom in på banan reste hon sig lite för blåsten då det kom en vind rakt i ansiktet på henne men jag fortsatte och det gick sjukt bra men jag gjorde en volt och gjorde mitt bästa var nöjd. tvekade om jag skulle hoppa 1m då jag kände att det var kaos , underlaget, blåsten = tina hatar blåsten.. jag kände att det var onödigt och ville skite i det och träna mer hemma senare i veckan. så vi skulle lasta på och tog av broddarna och märkte att hon hade tappat en sko , så det brast i hjärtat på mig när hon hade hoppat PÅ GRÄS. hon var säkert ömm.. för lite varm var hon!
lastade och åkte hem. var endå sjukt nöjd för denna dag endå! hon skos på onsdsag igen. lite bilder som evelina har fotat. tina min lille prinsessa :*


// emiiss

Kommentarer
Postat av: Evelina j'

bästa fotografen (y)

2011-08-08 @ 22:45:40
URL: http://evelinaslife.webblogg.se/
Postat av: emma

Fina bilder :)

2011-08-08 @ 23:16:13
Postat av: Jannica Dihén

Dagens blogg är nu utsedd! Gå in och titta om det blev du, annars anmäl dig igen! :)

http://scenbloggen.com/jannicadihlen/2011/08/09/dagens-blogg-6/

Kram

2011-08-09 @ 09:51:14
URL: http://scenbloggen.com/jannicadihlen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0