hihi

min lilla prinsessa var grymm idag , helt sjukt hur vi flög över en meter :D vi kom fram och lastade av och där var redan dom andra ponnyerna där , ingen var som min turner <3 sjukt bra framriding hade hon och gjorde henne SÅ sjukt mjuk av att bara berätta hur jag skulle göra ! jag var dö svettig efter uppvärmingen , hoppningen var sjukt bra oxå, lilla pluttis <3 kom precis hem efter att ha hämtat min hjälm. gpa ********** vinnaren kommer fram idag , snart.
ska snart äta , gissar på kött xd


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå du kollade tänderna igår o man får nt hoppa efetr de?

2011-08-11 @ 20:17:27
Postat av: Anonym

fjortiiis

2011-08-13 @ 10:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0