gooa ni ääär

aww , goooa ni är. statestiken ligger på topp trots min dåligt uppdtaring (u)
idag trimmade jag tina , var kul att hoppa upp på henne igen. ibörjan kändes det skit hon bet i det tredelade bettet , har ridit lite förmkt på kimblebettet. så jag satt occh väntade på att hon lossnade och tillslut var hon en dröm TILLSLUT och det var i slutet då hon har gått promenader två dagar i rad , imon ska jag trimma 10min skritt , 10 min trav 8 min gallopp , 10 skritt igen ! bara känna att hon tar hjälperna går att stanna går att öka :) är så sjukt taggad inför söndag , tur att det är paddock , då kan jag trycka på henne mer och då kommer hon bättre. gör outfiten till er snart.


hur brukar ni göra innan tävling ?


Kommentarer
Postat av: Viktoria

När avslutas bloggtävlingen?

2011-08-19 @ 20:09:40
URL: http://whising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0